29 Eylül 2012 Cumartesi

Okuyorum

John Verdon'ın "Gözlerini Sımsıkı Kapat" kitabını bir solukta okudum. Zaten ilk kitap da muhteşemdi. Polisiye ve dedektif romanı sevenlerin kaçırmaması gerekir bence. Kitaptaki dedektifin zekası beni yine kendine hayran bıraktı.

Şimdi gelelim yeni kitabıma. Üniversitede bir arkadaşımın tavsiyesiyle okumuştum ilk kitabını İhsan Oktay Anar'ın. Edebiyat, felsefe ve tarih iç içe. Biraz ağır bir anlatımı var ama kitapkurtlarının severek okuyacağını düşünüyorum. Ama fantastik, macera ve polisiye sevenlere göre, öyle bir nefeste okunacak bir kitap değil kanaatimce. 

Yeni kitabım İhsan Oktay Anar'ın son kitabı: "Yedinci Gün". Kitap şu anda D&R ve "kitapyurdu"nda en çok satanlar arasında. Kitap bittiğinde ve yeni kitaba başladığımda yorumlarımı eklerim.

Sevgiyle kalın efendim...

Resim alıntıdır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder