15 Eylül 2012 Cumartesi

Okuyorum...

"Küçük mucizeler dükkanı" serisinin ardından yeni ve farklı tarz bir kitap okumak istedim. Evet "küçük mucizeler dükkanı" güzeldi ama ilk kitaptan sonrası beni çooook sıktı desem yalan olmaz. Sanki aynı şeyleri dönüp dolaşıp okuyorum gibi bir hisse kapıldım. Tavsiye eder miyim? Çok satan olduğuna aldanıp merak ediyorsanız okuyun ama size katacak hiç bir şeyi olmayan bir kitap bence. Yaz akşamları boş vakitleri değerlendirmek için okunabilecek çerezlik. 

Gözlerini Sımsıkı Kapat - John Verdon


Yeni başladığım kitabım tarz olarak "küçük mucizeler dükkanı" gibi değil. Dedektif ve macera. Emekli olmuş bir komiserin kimsenin çözemediği bir davayı almasıyla başlayan olaylar. Güzel bir kitap olduğunu düşünüyorum çünkü serinin ilk kitabı "Aklından bir sayı tut" çok güzeldi. 

Kitap bittiğinde ve yeni kitaba başladığımda yorumlarımı yazarım muhakkak.
Ben kitabı bitirene kadar şimdilik sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder