14 Eylül 2012 Cuma

Minik Kağıt Keselerim

Yeni eğitim öğretim yılına başlarken, öğrencilerimi çok özlediğimi fark ettim veee onlara "okula hoşgeldiniz" hediyesi hazırladım. Bu tarz el işleriyle ilgilenmeyi ve el işi hediyeler yapmayı zaten çoooook severim. 

Aklımdan geçen minik kese kağıtları yapıp içlerine bonibon koymaktı. Öncelikle kağıttan kese yapmayı öğrenmem gerekiyordu. Hemen Google amcaya sorduk ve bu siteden yararlanarak keselerimi yaptım. Benimkiler sadece epey bir küçük oldular. 2 cm kadarcık :)



Sitede kese kağıdını yaparken normal para bandı ya da şeffaf bant dediğimiz bantla yapıştırmış. Ben prit kullanmanın daha hoş olacağını düşündüm. Böylelikle bant görünmedi ve daha şık oldu. 

Ben fotografları cep telefonumla çekiyorum, çok kaliteli olmuyorlar ama işimi görüyorlar. Keselerin yapım aşamasında telefonun şarjı bittiği için, fotograflayamadım. Ama işte size yaptığım keseler :)



Epey kaptırmışım kendimi :) Yalnız resimlerde görünmüyor ama bonibonların yağı bazı keselerin dışına çıkmış. Bunun için bir çözüm bulmak lazım. Serayla kaplasak nasıl olur acaba, denemem lazım. :)


Yeniliklerle en kısa zamanda görüşmek üzere.
Sevgiyle kalın...


4 yorum:

  1. ben de mi yapsam ne:) link için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapması çok kolay ve eğlenceli, tavsiye ederim :)

      Sil
  2. ölçüleri nasıl ayarladınız.bende bonibon koymak istiyorum çocuklara özel süpriz yapmak istiyorum.bi kaç denemem oldu ancak ölçüleri tutturamıyrum.yardımcı olursanız çok sevinirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırtasiyelerde satılan kare not kağıtları kullanabilirsiniz. dikdörtgen şekil için kenarlarından 1cm kadar kesmeniz yeterli olur. sevgiyle kalın :)

      Sil