2 Ekim 2012 Salı

Dikiş Makinem geldii :)

Yarın (3 Ekim) benim doğum günüm, ve erkenden geldi eşimin hediyesi. Çoook uzun zamandır istediğim bir şeydi. İnanılmaz projelere adım atmanın zamanı geldi.

Şimdi çok beğendiğim bir kırlent var onu dikmeyi düşünüyorum ve malzemelerin bir kısmını aldım. Yalnız bir kaç parça kırmızı keçe lazımdı. Haliyle YİNE Kayseride istediğim kalınlıkta ve renkte keçe bulamadım ben de "süslükeçeler"e sipariş verdim. Elime ulaştıklarında önce alışveriş yorumlarımı daha sonra da eserimi :) paylaşırım.

Makineye gelince:

Makinem Singer Tradition 2250.Makineyi "Gittigidiyor"dan sipariş verdik :) 24 saat geçmeden elimizdeydi. Satıcıya hayran kaldım. Makineyi alır almaz açıp inceledim. İçinden çıkan kullanım kılavuzları ve DVD çok işime yaradı.

Makine kullanmayı hiiiiç bilmediğimden ilk gün masura sarma ve yerleştirme çalışmalarıyla geçti :) Ertesi gün de biraz amatör dikiş ve desen çalışmaları yaptım. Şimdilik gayet güzel. Kendisinden memnunuz :)

Şimdilik makinenin mutluluğu bana yeter.
Sevgiyle kalın.

Bu da mutluluğun resmi :)


2 yorum:

  1. merhaba hayırlı olsun bende 2250 kullanıyorum çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba bende çok şey tasarlıyorum ama bi türlü yapamıyorum mak. kullanmayı bilmiyorum sizce nasıl ögrenebilirmiyim ?

    YanıtlaSil