29 Temmuz 2012 Pazar

Küçük Mucizeler Dükkanı ve Lif modellerim

Uzun zaman oldu aslında, ben boş boş oturmayı sevmem oturmadım da. Ama eşimin ailesinin yanında olduğumuzdan nete girecek fırsat bulamıyorum.

Evimizde tv anteni yoktu en son ramazanın ilk günü onu taktırdık ve iftara nevşehire geçtik. O gün bugündür de Nevşehirdeyiz.

Ben burada boş durmuyorum elbette. Çok satan kitaplardan olan Küçük Mucizeler Dükkanı'nın serisini satın aldım onu okuyorum.



 Kitabı okurken beni bir örgü hevesi sardı, elimde lif ipleri vardı ve hemen lif örmeye başladım. 3 tanesini bitirdim, 4. elimde. Yalnız çok hoş bir model olduğundan nazar değdi sanırım, durmadan söküyorum :). elimdeki ipler yeşil beyazdı, o yüzden tüm lifler yeşil beyaz oldu. Hava biraz serinlese oruç mübarek günü, çarşıya gidip ip almayı düşünüyorum.






Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder