13 Temmuz 2012 Cuma

Bu aralar çok şey istiyorum :)

Bu aralar nerde ne görsem alasım geliyor ama elde para yok malesef. 

Mesela Singer Tradition 2250 dikiş makinesi çoooook uzun zamandır hayalini kurduğum birşey. gittigidiyor.com 'dan günlük girip bakıyorum :)



Bir diğeri Samsung galaxy S2 telefon. Bayılıyorum ama yine para yok :) gittigidiyor'dan günlük takip edilenlerden birisi de bu mükemmel icat. Ben de istiyorum .....



Bir diğer isteğimse daha dün gözüme çarpan Polaroid 300 şipşak fotograf makinesi. Aşık oldum resmen. Düşünsenize arkadaşlarla oturuyorsun ve bir kare fotograf çekiyorsun. Hemen elinde. Hediye etmek için mükemmel bence. Ama makinenin kendisi gittigidiyor ya da hepsiburada gibi sitelerde 350 lira (amazon.com'da 62 dolar) 10 adet fotograf filmi 45 lira :) Ben o makineyi alırsam filme para yetiştiremem :)


İstediklerim altı üstü bu kadarcık :) Hepi topu 2000 tl kadar tutuyor :)

Umarım birgün herkes tüm istediklerini alabilecek durumda olur.
 
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder