14 Temmuz 2012 Cumartesi

1. Evlilik Yıl Dönümü Hediyemm

Bizim evlilik yıl dönümümüz 17 Temmuz. Eşim öyle sık sık hediyeler alan, sürprizler yapan biri değildir. Bana hediye almayı sever ama illa ki benim seçmemi ister. Ben de sürprizleri severim :) Malumunuz sürpriz falan olmuyor bana genelde hediyeler.

Bugün akşam üzeri meydana doğru yürüyüşe çıktık. Gidiş dönüş toplam 12 kilometre :) Ayaklarımız koptu resmen. Meydana gitmişken foruma gitmemek olmaz tabii ki, oraya da gittik.Foruma girince aslında br amacımız yoktu ama nedense kendimi Favori (kuyumcu olan) mağazasının önünde buldum. Eşim vitrine uzandı ve 

"Sana şu yüzüğü almak istiyorum ama beğenir misin bilemedim" dedi. Resmini yükleyeceğim birazdan beğenilmeyek gibi değil :) İçeri girsek mi fiyatını sorsak mı derken (üzerimiz başımız da hiç iyi değil bu arada, yürüyüşe çıkmıştık biz de denmiyor kimseye) girdik içeri adam bir hesapladı 530, bir daha hesapladı 480 bir daha hesapladı 420 dedi. Malumunuz burası Kayseri. 

Eşim görevliye "bu yüzüğün alyansımıza da uyacağını düşündüm" diye alyansı gösterince, adam hemen malını bildi " Alyanslarınız da Favori sanırım " dedi. Ben şaşırdım haliyle ama hoşuma da gitmedi değil hani :) Sonra çıktık mağazadan, gezinirken alamım mı almayalım mı derken, bütçe hesaplarının ardından, almaya karar verdik.

Alyansımız (çok seviyorummmm)


Eşimi "ben yanında olunca pazarlık yapamazsın" diyerek tek gönderdim. O da güzel bir pazarlığın ardından 370'e almış :)

Çok sevindim, çok mutlu oldum. Anlatılmaz yaşanır denen cinsten bir duygu :)


Bu kutusu. Epey afilli :)


Bu kendisi :)



Bu da parmağımda duruşu :)

Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder