11 Haziran 2012 Pazartesi

Küçük Ağacın Eğitimi

Uzun zaman önce, üniversitede öğrenciyken, canım dostum Gülcan'ın tavsiyesiyle okumuştum bu kitabı. Bugün kitapçıda okumak için güzel bir kitap araken gözüme çarptı. Kitabın bende çok güzel etkiler bıraktığını hatırlıyorum ama içeriğe dair hiç bir şey yok :) tekrar okumanın faydalı olacağını düşünerek hemen aldım.

Öğrenciyken kitabı okuduğumda sahip olduğum bakış açısından çok daha farklı bir bakış açısıyla okuyacağıma, çok değişik yerlerden ilham alacağıma inanıyorum. Küçük Ağacın eğitimi, mesleki anlamda bana da çok şey katacaktır elbette.

Kitabı alırken, rafta 2 tane vardı. Birini kendime, diğerini de okulumdaki çok kıymetli meslekteşlarımdan birisine hediye edilmek üzere satın aldım. Şimdi ,son üretimim olan kitap ayracının değişik bir tasarımından, bir tane daha yaptım, hediye edilmek üzere paketledim. Kayıtlara geçsin...

sevgiyle kalın...



kitap ve ayraç
paketlenmiş hali

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder