19 Haziran 2012 Salı

Kırmızı Şifon Gömlek

Çok uzun zamandır üzerime giyecek düzgün ve haliyle modaya uygun birşeyim kalmamıştı :) (eşim duysa çok güler). Son bir kaç gündür Kayseri'deki butikleri alt üst ettim. görmediğim butik kalmadı.

Ben bu yerel butikleri büyük markalardan daha çok beğeniyorum. Hem modaya uygun, hem şık hem de hesaplı oluyorlar. İşte bu butik gezmelerimden bugün eli boş dönmedim, kırmızı-siyah şifon gömlek aldım (çok beğendim aynısının lacivert-nar çiçeğini de aldım).


Ön
arka

Yalnız çok ince olduğu için (çünkü şifon) içine incecik güzel siyah bir badi gerekiyor.


Bu arada alışverişe gitmeden önce bir ihtiyaç listesi yapmak gerekiyor sanırım. Çarşı pazara gidip de güzel güzel cicileri görünce, asıl ihtiyaçlarım dışında herşeyi alıp geliyorum :) Hafta sonu eşimle çıkacağım tekrar, o zaman listesiz gitmeyeceğim :)
kayıtlara geçsin...

sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder