4 Ocak 2013 Cuma

Taht Oyunları (enfes)

Bitmesin diye dua ettim resmen.

Ama her güzel kitap gibi bu da bitti:)



"Game of Thrones" dizisinin bu kitaptan esinlenerek yapıldığını da kitabın orijinal adını gördüğümde fark ettim. Haliyle diziye de başladım.

Fantastik kitap severlerin kesinlikle kaçırmaması gereken bir kitap. Yaklaşık 850 sayfa. Öğrencilerim ansiklopedi okuduğumu düşündüler :) Ben D&R'dan 21 liraya aldım indirim vardı. 

Bugün serinin diğer kitaplarını da sipariş ettim D&R internet mağazasından. 

Serinin ismi : Buz ve Ateşin Şarkısı
1. kitap: Taht Oyunları
2. kitap: Kralların  Çarpışması (2 kitaptan oluşuyor)
3. kitap: Kılıçların Fırtınası (2 kitaptan oluşuyor)
4. kitap: Kargaların Ziyafeti (2 kitaptan oluşuyor)

Gelir gelmez okumaya başlarım. Hayalleri bile güzel. Şimdilik diziyle idare ediyorum. Her zaman olduğu gibi kitabı daha güzel. Ama diziyi de takdir ettim, hayal edemediğim yerlerde kitapta oluşan boşlukları çok güzel doldurdu. :)

İyi ki kitaplar var, hele ki soğuk kış günlerinde.

Sevgiyle kalın.  
 

1 yorum:

  1. Uzun zamandır okumak için can attığım kitap.. Dizisi de çok başarılı bence..

    YanıtlaSil