11 Ocak 2013 Cuma

Kalem Kutumda Neler Var?

Aslında internette bu tarz videoları izlemeyi seviyorum ama henüz video ekleyebilecek blog cesaretini bulamadım kendimde. Bu yüzden fotograflamayı tercih ettim.


İşte karşınızda okulda kullandığım kalem kutumun içindekiler:


kalem kutum bu. fosforlu yeşil :) officestore'dan almıştım. ama değiştirmeyi düşünüyorum. silikon olanlardan almak var aklımda
Bazen karma karışık kalemlikleri severim, o zaman ne var ne yok doldururum. Ama bu aralar sadelikten yanayım. Az eşya, az insan.
Staedtler kalem tutkusu var bende. 1. Yeşil olanı yeni aldım, yeni çıkmış. Staedtler siyah tükenmez kalem.   2. Ortadaki yine staedtler. Ama bu uçlu kurşun kalem. Epey yıprandı. 5 sene oldu alalı. Yurttan oda arkadaşım hediye etmişti. Çok yumuşak yazdığı için asla vazgeçemedim. İlk bulduğumda bir daha alacağım. 3. Büyük olansa okulun tahtasında kullandığımız sıvı tebeşir kalemi. Severek taşıdığımı söyleyemem :)


Yazılı kağıdı okurken, sınıf defteri imzalarken kullandığım pilot kalemler. Bir özelliği yok, sıradan kalemler :)

İmza kalemim. Çok fiyakalı imza atar :) 0.5 kalem ucum. Ve her daim bir öğretmene lazım olabilecek paket lastiği.

İşte bu kadar :)
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder